luni, 30 septembrie 2024

Să mai încercăm o participare la SuperBlog

 Eu am pățit-o, nu îmi mai merge blogul principal cu care am mai participat la SuperBlog , frumoasă competiție pentru bloggeri. Am întrebat și mi s-a recomandat această platformă, pe care, culmea!, aveam un cont deschis din 2008. Și nu e ușor, dar e plăcut.

Vom avea sponsori la câteva probe pentru care trebuie să scriem articole documentate și termene .

Deadline-ul e strâns, Sunt anumite condiții pentru fiecare articol , cum ar fi cuvinte-cheie, poze, fără greșeli de ortografie. 

La fiecare probă vom fi jurizați și acumulăm puncte. Fiecare sponsor premiază primii clasați la proba respectivă, iar la final avem finaliștii care au trecut de toate probele și un câștigător, care va fi sărbătorit în cadrul unei Gale. Am participat și eu o dată la Poiana Brașov, am fost finalistă de fiecare dată când am participat și a trebuit să țin un mic speech. Finaliștii primesc diplome și cadouri. 

Este o competiție și o serbare foarte frumoasă a bloggerilor din toată țara, cu bloguri în limba română și orice tematică a blogului.

Competiția este strânsă.

Este o bucurie să cunoști alți pasionați de blogging și o provocare să reușești să scrii articole la toate probele. 

Nu știu dacă voi reuși și anul acesta ( competiția se desfășoară în primăvară și în toamnă -ediții diferite), însă eu sunt gata să completez formularul de înscriere cu speranța că voi fi acceptată cu acest blog nou - ce dor mi-a fost !- și să urez succes tuturor colegilor!

Niciun comentariu: