miercuri, 2 octombrie 2024

Interese actuale (1)-2024

Hello!

 Ce bucurie să mă așez la masa de lucru! Nu e greu. Editorul seamănă. Am diacritice pe tastatură...

Mă gândesc despre ce voi scrie azi , bine, mă gândesc de noaptea trecută și am zis să vă vorbesc puțin despre pasiunile mele. 

Vom vedea cum au evoluat în timp...

M-am uitat la postările mele vechi și m-a cuprins uneori un sentiment de rușine, dar asta e, ne schimbăm...

Așa cum discursul se mai schimbă , se mai schimbă și pasiunile. Eu plănuiesc o viață îndelungată acestui blog și să revin din când în când la acest subiect, pentru a vedea evoluția.

Pasiunile mele au rămas cam aceleași:
-lectura : cred că voi scrie recenzii din nou
-cărțile poștale, timbrele și tot ce ține de papetărie














-pictura pe sticlă și acuarela
-limbile străine : acum exersez/repet scrierea japoneză după 2 module la Hanabi Japanese Club
-călătoriile, plimbările în natură
-animăluțele (avem destule :))








Ei sunt Alma și Bruno. Alma are cont de Facebook ;)) aici .


-fotografia
-creatorii de conținut și creatorii handmade 
-tot ce ține de artă, cultură
-florile
-(și nu ultimul rând, dimpotrivă :)) ) : social media, adică Facebook, Instagram, TikTok, tumblr. 

Deocamdată atât. Mă voi mai gândi.... 😘




Niciun comentariu: