luni, 7 octombrie 2024

Călătorii(3)-Sinaia

Aveam un draft cu Sinaia de câteva zile, iar astăzi am aflat că în 7 octombrie 1883 a fost inaugurat castelul Peleș, poate cel mai frumos obiectiv turistic din România. 😃Am stat chiar pe domeniul regal La Tunuri și am savurat micul dejun și o cafea pe terasa Cafe Regal, cu o priveliște absolut spectaculoasă! Erau copii care vindeau fructe de pădure...

Altădată am stat la Bastion, tot aproape de Peleș,pe alee, condiții excepționale. Am văzut și un urs cu pui, eram în mașină. În curtea Peleșului am stat să scriu o mulțime de cărți poștale.

Noi iubim Sinaia și am vizitat-o de multe ori. În decursul timpului am mai stat în parc, altă locație deosebită: Regal 1880. Există o cafenea drăguță și în parc. 

Ne-a plăcut și la Internațional (pet-friendly) și actualul Alexandrion Royal (New Montana).

Am fost la cota 1400 și la Casa Memorială ”George Enescu”,  situată într-un cadru natural minunat.

Am vizitat Manastirea Sinaia.

O luăm ușor la pas și admirăm casele vechi, dar și cochetele pensiuni moderne.

O altă atracție a stațiunii este librăria Flower Power, de unde îmi place să îmi cumpăr de fiecare dată câte ceva frumos. Pe grupul ”Un dar, o carte românească” se desfășoară un joc ce implică această librărie. Cine o vizitează spune că are un cadou lăsat de un alt membru al grupului. Îl luați și cumpărați la rândul vostru un cadou, o carte românească. Postați o poză pe grup cu cadoul primit. 



De fiecare dată mă aprovizionez cu dulcețuri și șerbeturi delicioase de la Poiana Fermecată. Se poate comanda și on-line.

Fie vară, fie iarnă, Sinaia își dezvăluie farmecul inedit, este o destinație minunată de călătorie.

Abia aștept să revin! 











Niciun comentariu: