miercuri, 2 octombrie 2024

Librării, biblioteci de vis (1)-Bart.s Books

 Așa cum v-am spus, sunt pasionată de tot ceea ce ține de cărți și ador să mă plimb în librării și biblioteci.

Unde nu pot ajunge, mă mulțumesc cu informațiile de pe internet.

Și de câte ori nu am exclamat de uimire!

Așa că voi deschide și aici această temă.

Tocmai am văzut o librăririe minunată deschisă non-stop, cu rafturi aliniate pe stradă 😲:


Deschisă în 1964.

📍 302 W Matilija St, Ojai, CA
Opening Hours:
Mon-Sun: 10 AM - 6 PM
Photo Credit: happycamperbooks

Am văzut o fotografie minunată ce m-a cucerit instantaneu!


Le-am vizitat și site-ul și am dat browse după alte imagini. Cred că este o idee foarte bună și ar putea fi aplicată cu succes și în alte locuri. Sau nu aveți încredere în cititori? 😀
Un anticar spunea că : ” Cine citește nu fură, iar cine fură nu citește!”



Vă las cu aceste imagini minunate!





Niciun comentariu: