miercuri, 2 octombrie 2024

Ce am mai citit(1)

 





 Încă nu sunt gata să scriu recenzii, am să fac o listă cu cărțile pe care le citesc la momentul actual. Am mai multe cărți începute, dar nu le-am pierdut șirul. Le voi cita din memorie.


1.Doina Jela, Cuibul din inima ei -carte primită cadou

Doina Jela la emisiunea Mic dejun cu un campion:


2. Paul Newman, Viața neobișnuită a unui om obișnuit -o citesc cu multă plăcere, mi-a plăcut el ca actor




3. Satoshi Yagisawa, Viața mea în librăria Morisaki -carte de mare succes și fiind despre librării am simțit că nu pot trăi fără să o cumpăr. Sunt în grupuri de literatură japoneză pe Facebook și acolo cred că am ochit-o. Cineva spunea că sunt prea populare cărțile despre pisici și librării și dacă nu cumva mai vrem și altceva . Eu ador aceste subiecte și subiecți!






4. Jose Ortega Y Gasset, Meditații despre Don Quijote. Gânduri despre roman -o încântare, ca întotdeauna


Atât pentru moment. 💟





Niciun comentariu: